Godmorgon!

Måndag morgon, den underbart sköna ledigheten är slut. Bara 12 dagar kvar till nästa ledig helg, det lät ju uppiggande;-)
Tur man har en ledig veckodag i veckan också med andra ord!

Jag ska strax åka iväg till jobbet, får hämtning av en jobbarkompis. Det är vardagslyx, jag slipper gå i kylan!
Har precis bäljat i mig en stprkaffe med mjölk, har aldrig någonsin druckit kaffe hemma innan jobbet på morgonen. Är något nytt jag börjat med den senaste tiden... dålig vana, god vana!!!
Kaffe och gudagåvan "Cleareys" is da shit för en trött kropp!:-)

Vovven ska rastas, måste kila... en ny arbetsdag står på agendan och med den ommålning av vår snittkyl. Blir övertid ikväll så kanske vi hinner färdigt!

See you!!!


Kommentarer
Postat av: Cian

Hur blir det med After Work?



Kram

2010-01-18 @ 14:57:57
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Fru P

Starkt kaffe på tom mage är en skitbra start på dagen - om man vill bränna lite ;-) Jag kör den alltid o tar gärna en lång promenad på det också. Sen frukost efter det.



After Work ja! Har mailat dig tillbaka på Facebook. Föreslår 12/2!



Puss o kram.

2010-01-18 @ 16:23:51
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu var det allt lite dåligt med uppdatering här inne, du får tänka på att jag är sjukskriven en vecka nu så jag måste ha nå´t att läsa på dagarna ;)

2010-01-22 @ 18:04:56
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0