Fredag kväll!

Svosch sa det och sp var det fredag igen.
Denna fredagskväll har vi ätit middag hos mina föräldrar innan det var dags för J att bege sig iväg och jobba.
Jag och mamma körde iväg papsen till hans spelkväll med grabbarna, pkte och köpte fredagsmys och sen tillbaka hem till föräldrarhemmet.
Här har jag njutit av ett långt, varmt bad... passar på nu när vi inte har badkaret kvar i lägenheten. Hyrt film har vi gjort, "Min stora feta grekiska semester". En riktig mor och dotter kväll blev det av det hela och jag myser för fulla muggar. Skönt att bli ompysslad och koppla av efter en veckas hårt arbete!!!

Imorgon ringer klockan halv sju då arbetet kallar, vissa måste ju jobba även fast det är lördag!:/

Men nu, inta soffläge i föräldrarnas underbart sköna divaaaaaaan soffa!!!;-)

Puss på er alla och Trevlig helg! / A

Kommentarer
Postat av: Fru P

Åh va mysigt med mor o dotter kväll! Det ska jag ha snart med min mamma, syster o alla mina flickor. Underbart. TREVLIG HELG!

2010-01-09 @ 13:37:23
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Myspys... älskar sånt där, helst när man får bli lite bortskämd! Jag ska kolla den filmen idag tänkte jag... älskade den första av dom där grekfilmerna!



Puss & Kram

2010-01-12 @ 09:14:37
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0