Skönt!

Vitt ute, rent inne, sol i hjärtat och idag ett lättare sinne!

Vila och tänka är precis vad jag behövde göra dom senaste dagarna, välbehövlig vila gör tankarna klarare... det är nu ett som är säkert!

Idag, en gladare Alexandra som går åt rätt håll! Lovely... keep on going that way, please!

Tack för värmande och stöttande ord, skönt att veta att man har riktiga vänner dom dagarna när allt känns tufft!

Fredag idag, myskväll i min ensamhet då J jobbar. Imorgon jobb, sluta tidigt för att fira morfar som fyller hela sjuttio år!!! Blir middag, alltid ett säkert kort när det nalkas mat hos dom. Borde öppna restaurang min lille morfar!:-)
Söndag, jobb igen och sen ledig måndag tillsammans med darling him self!
TRÄNA, ska jag också göra då...

I´am on the road again!!!


Nu önskar jag trevlig helg! <3

Kommentarer
Postat av: jama

Tack för ditt (LÅNGA!) inlägg hos mig. Känns som du verkligen sätter dig in i vad man skriver <3



Jag hade fått för mig att du hade ett barn. Skäms på mig som inte läst så supernoga hos dig.



Hörde att du skulle med den 12:e. Jag fick frågan från Fru P (nu är dock hon inte säker på att hon kan) Men Cian kollade med mig oxå så jag känner att WHY NOT!!! :-) Och jag BEHÖVER en tjejkväll, få gå in i dimman lite o komma ifrån allt vad familjeliv heter...hihi.



Härligt att du verkar må bättre. Man har verkligen sina up´s and down´s. Tror det är vår lott i livet, som kvinnor. Med den cykel vi har o alla hormoner med den - pissjobbigt emellanåt.



Kram på dig o trevlig helg!

2010-02-05 @ 19:40:31
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jama! Tack detsamma!:-)



Du, träffen är framflyttad till den 26:e. Hoppas du kan då så ses vi i dimman;-)



Puss o Kram

2010-02-05 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0