Melodifestival!

Dagen idag började som sagt med jobb, ett par timmar gjorde jag lite nytta. Sen sluta tidigare än vanligt eftersom vi skulle iväg och fira min morfar som fyller hela 70 år!
Eftermiddagen bjöd på massa god mat, trevligt sällskap och en glad och pigg morfar, jättenöjd över sin present och glad över att ha hela familjen samld! Stora som små!

Kvällen fortsatte med mys hemma hos mina föräldrar, med syster o svåger. J jobbar så skönt och trevligt att umgås istället för att sitta hemma o uggla i sin ensamhet.
Tanken avr ett atg att jag skulle ut och svänga mina lurviga;-) Men, trött som en tok så hade det nog inte blivit så kul... Man vill vara pigg o alert när man ska dansa hela natten lång!:-) En annan gång helt enketl!

Melodifestivalen då... egentligen är jag inte så intresserad men ändå så sitter man där framföt tv:n. Påpekar låtval, klädsel, frisyrer, skoooooor...ja allt går ju att ha åsikter om helt enkelt!
Måste jag välja vilka som skulle gå vidare så är jag faktiskt nöjd med resultatet som blev!

Nu mina vänner ska jag bege mig hemåt, hem till en mysig, varm lurvtuss vid namn Doriz, ta henne på promenad och sen krypa ner i sängen... förhoppningsvis sova hela natten lång innan en ny arbetsdag väntar!
DÅ ska det plockas upp nya, urfina varor!:-)

Puss o Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0