Måste ventilera!

Mår riktigt jävla kasst för tillfället.
Slut som artist, ångesten har kommit krypandes dom senaste dagarna och nu ikväll slog den till rejält.
Det där pockandet i bröstet, kallsvettningarna, andnöd, hjärtklappning...ja altihopa. Tankarna osm snurrar i huvudet och tårar som sprutar.
Jag skriver inte för att man ska tycka synd om, tvärtom... jag måste bara skriva av mig!

Vette fan varför det kommer, varför just nu? Allt funkar ju så bra i övrigt... har mina misstankar om vad som kan ha prsakat, har samlat på mig en del de senaste veckorna men ändå tycker jag inte det borde bli så här pass stark rektion. Jag har ju lärt mig att inte bry mig och ta åt mig av vissa saker men tydligen kommer det surt efter när man ignorerar så gått det går.

Less på skitsnack och det där jävla egoistiska tänkandet vissa människor har. Vafan!!! Vuxna människor o viss abeetr sig som jävla idioter... vad är problemet?!
Egentligen är jag arg, så arg så jag skakar men det är ju då det kan slå över och komma ut i form av tårar och ångest istället. Det blir helt enkelt  för MYCKET!

Klockan är 00:59, väckarklockan ringer halv sju imrogn och just nu känner jag mig och ser ut som ett riktigt vrak,trött och rödgråten och helt jävla slut.

Kommer jag komma upp och ta mig iväg som en pigg och alert människa? Ja det återstår att se!

Jag är rädd, ledsen, arg och förvirrad... tänk om jag tappar kontrollen... igen! Det får verkligen inte hända!!! Absolut inte!!!

Håll tummarna för mig, ni som vill! Låt mig komma tillbaka och återfå kontrollen! <3

Kommentarer
Postat av: Cian

Jo känner igen det där..Skitsnack som tar över,det vrids och vänds på varenda mening för att få det till något..



Jag har också det där trycket över bröstet..speciellt på kvällarna när jag har tid att tänka..



Jag har avreggat mej på facebook,ska sluta blogga nåja och hålla mej borta från sånt jag vet bråkas om..Det är enda sättet för mej att gå vidare..bort med mej från bråket!



Kram gumman..snart träffas vi..DET ser jag tokmycket fram emot..



Låter knäppt men vad säjer man? krya på dej?

2010-02-04 @ 09:11:56
Postat av: Johanna

Men varför ringer du inte gumman??? Du vet att jag alltid har tid för min bästaste vän <3 Du kommer att klara det här, det vet jag för jag ska se till att du gör det. Älskar dig så snälla be mig om hjälp så jag iallafall får chansen att försöka hjälpa dig!!! Puss

2010-02-04 @ 10:05:09
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack vänner, ni är underbara!



Finns här för er också m ni någon gång behöver ventilera!

2010-02-04 @ 11:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0