Ledig onsdag!

Så jävla nice att ha en dag ledigt i veckan... ja allr ahelst med tanke på att jobb står på schemat kommande helg.
Man hinner med dom här måstena som man annars är för sliten för om kvällarna när man kommer hem.

Imorse unnande jag mig en välbehövlig sovmorgon. Skönt!
Städa måste jga egentligen göra nu men blev sittande här i soffan... alldeles för länge ser jag på klockan.
Men men, man ska ju inte stressa. Känns som att dammråttorna ligger där dom ligger och verkligen inte kommer dammsuga upp sig själva!;-)

Har precis köpt födelsedagspresent till min svåger som fyller 25 imorgon. Skärmflygning ska han få från oss o mina föräldrar, syster skulle också vara med. Vilken upplevelse och jag hoppas han blir glad!
Har alltid så svårt att hitta på den prefekt presenten, håll med om att dte oftast blir strumpor, kalsonger, tröja , skjorta eller parfym när det komemr till present åt män.
Då tycker jag det kan vara riktigt kul o ge något oförväntat, som nu en upplevelse:-)

Dags att sätta fart här nu, har lite att fixa med och ikväll kommer älskade vänner hit på middag!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0