Godförmiddag!

Haft en kass natt... fy fan! Knappt sovit en blund och ni som följer mig vet vad det resulterar i...
Skulle kollat match imorse men J fick gå iväg själv, tråkigt! Men,men... det blir ju fler gånger.

Nu har jag iaf sovit i nästan två timmar, bättre än ingenting. Ska bylsa på mig kläder och ge mig iväg på promenad! Sen tar vi en sväng till ica och handla till ikväll, tippa lite och sen stanna och lämna en alla hjärtand dag present till mitt älskade gudbarn<3
Orkar jag senare så blir det Ikea med syster och hennes kompis, hoppas på det då det finns lite grejer som behövs inhandlas!

Nu kör vi på den här planeringen och gör dagen till den bästa!!!

TREVLIG LÖRDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0