27 Februari 2010

Dagen då jag blir hälften till femtio!!!;-)

Födelsedagsfirande med släkt och vänner ikväll, vi blir nog omkring trettio personer. Vi ska bjuda på buffé så kan lova er att jag har häcken full.
Maten ska fixas och dessutom fick vi hem vår nya soffa igår vilket betyder att hememt ser ut som kaos, med två soffor, plast och kartonger överallt och ja.... allmänt rörigt helt enkelt.
Klockan fyra ringer det på dörren så då ska allt vara fixat, det klarar vi men man känner sig lite stressad!

Soffan förresten, i looooove it!!! Blev skitbra, nu fattas bara ett nytt bord samt tv-bänk så är vardagsrummet okej!
Skulle ha köpt en med två divaner bara, någon av oss två tycker att den platsen är given för honom... nämner inga namn:-) Haha

Nu ska jag sätta fart, strax ska vi möta upp ävnner på ett café här i stan, födelsedagsfrukost står på menyn!
Sen kolla fotbollsmatch då älskade E spelar. Jo visst, vi har mycket att göra idag men stressen får inte stöta bort vännernas guldklimp som vill att vi kommer!<3

Ha en underbar dag vänner, det ska jag ha med trevligt sällskap, god mat och gott att dricka! Skål!!!


Kommentarer
Postat av: Fru P

Men usch nu skäms jag. Missade din fölsedag totalt. Förlåt o grattis jättemkt i efterskott! Din UNGA människa :-)

2010-03-10 @ 21:16:11
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0