Godmorgon måndag.

Konstigt att man kan vara trött när man varit ledig hela helgen?!
Imorse vaknade jag långt innan klockan skulle ringa och efetr att legat och vridit och vänt på mig så klev jag upp och begav mig ut på promenad. Fantastiskt skönt är det att rensa skallen med frisk luft innan man beger sig iväg till jobbet. Blir ju en sväng varje morgon efetrsom vovven behöver ut men längden på promenaderna varierar ju beroende på hur man ligger till tidsmässigt... tidsoptiminst som jag blivit på senaste så varierar det med andra ord från gång till gång;-) Då får det bli en långis på kvällen istället, skönt det också men på ett annat sätt, då vill man hellre kura ihop sig i soffan och samla krafter inför morgondagen!

På tal om tid så ser jag att tiden rinner iväg,ska  vara på jobbet om tjugofem minuter så borde sätta fart nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0