Jourusatte!!!

Sitter nersjunken i soffhörnet med min kaffekopp i högsta hugg och glor på dagens idol-avsnitt. Jag gillar det här programmet, stenhårt och allra helst det som pågår nu dvs, uttagningarna!
Jag pendlar mellan skratt, asgarv och rinnande tårar. Vissa är ju så bra så håret reser sig på armarna och tårarna sprutar medans vissa(de flesta) måste va födda helt utan självinsikt!:-)
Om jag någonsin får för mg att söka till något som jag är värdelös på så hoppas jag verkligen att någon i min omgivning har stake nog att sätta stopp... glra bort sig i tv är väldet sista man vill göra... jag i varje fall tycker jag det!!!

För övrigt är jag på ett pissigt humör för tillfället, mensvärk som inte är av denna värld, förkylning på g bihålorna trycker på som om dom ska sprämngas vilken sekund som helst, huuuuvudvärk och som om inte det vore nog så är mitt psyke inte det stabilaste flr tillfället!!!
Pms-monster, yes I am! Det mesta irriterar mig för tillfället, kanske det iofs beror på att jag ofta samlar på mig en massa och när dom här pissdagarna sen kommer så rinner det helt enkelt över.
SMÅ SAKER!!!! Blir STOOOORA!!! Jag lovar!!!
Nu har man ju även kommit in sig på jobbet med allt det som hör till.... vissa saker irriterar mig nå överjävligt!!!
Va fan, man jobbar med vuxna människor och ändå känns det ibland som om man jobbar med dagisbarn helt utan ansvar! What??? Faaan, ta reda på sin egen skit, ta ansvar för sitt och stå för vad man gör. Ska det vara så svårt???
Jag HATAR folk som inte står för vad dom gör, tycker och tänker och avskyr folk som ljuger och hittar på bara för att framstå som så jävla bra själva!!!

Gaaaah, vad jag avreagerar mig men ibland blir det bara för mycket!!! Jag älskar mitt jobb, jag är så tacksam över att få hålla på med det jag verkligen vill och trivs med ochjag är stolt som fan att jag tagit mig tillbaka men jag vägrar ta ansvar för andras jobb och få styra upp när folk tabbar sig. Hjälpa till har jag inga som helst problem med men det finns en gräns!!! Vi är alla anställda under samma villkor och med en fast tjänst men ibland känns det fanimig som om man skulle ha tio tjänster och får ta reda på folks skit medans dom själva glider me på en räkmacka. Ska det vara så kräver jag fanimig mer lön och helst vill jag klona mig så jag orkar me!!!

 

Bitch, thats me! I varje fallflr tillfället men jag har faktiskt rätt i allt jag säger just nu!!!;-)

Nu, kolla färdigt på Idol och sen fortsätta med röjningen jag håller på med här hemma. Är dte någonting jag är bra på när jag är arg så är det städa!:-)

Imorgon när jag komemr hemfrån jobebt så r min älskling hemma o dessutom LEDIG, Läääääängtar och räknar timmarna tills dess!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0