Det här med blogg.se alltså?

Varför publiceras inte mina inlägg när jag mobilbloggar??? Grrrrrr!!!

Har nyss kommit hem från en mysig kväll med goda vänner. Vi har haft fredagsmys framför både idol och kändisdjungeln och efter det kollat film, "slumdog millionare"!
En alldeles perfekt fredagskväll, ja frånsett att min J inte var med. Hade ju självklart gärna haft honom med men någon måste ju jobba ihop miljonerna och i helgen faller lotten på honom, min kämpe!;-)
Det är jobbigt dom här jobbhelgerna, blir inte mycket tid över till att umgås på för oss två och det är lika tråkigt och jag känner min lika ensam varje gång. Då är det tur att man har vänner som tar hand om och roar en!;-)

Tack älskade vänner för att ni är precis dom ni är och för att ni alltid finns här, i vått och torrt både för mig o J. Vänner som er växer inte på träd och jag är obeskrivligt tacksam som har er i min närhet! We love you!<3

Nu nanna kudden, upp tidigt imorgon och bege mig till storstaden för lunch med två kollegor! :-)

Puss o Godnatt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet inte ens huuur man mobilbloggar :-( kan du lära gamla tant??? Puss

2009-09-19 @ 22:38:51
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0