Var är solen?

Idag är det mulet här i vår stad, konstigt va fort man vänjer sig med solen och värmen.
Egentligen inte kallt alls, om man kollar på termometern men lite kyligt tycker jag nog allt det var när jag cyklade hem imorse efter att ha varit sällskap till lille Elias så han slapp vara själv när hans föräldrar jobbade natten.

Fick för mig att ta en extra runda på cykeln, så sällan jag cyklar eftersom min cykel blev stulen förut och jag fått tummen ur och köpt nån ny ännu. Så, på mammas cykel som jag lånade tog jag mig en rejäl omväg hemåt. Vilket jag absolut inte skulle ha gjort, kanske inte ens skulle ha hoppat upp överhuvudtaget just nu... Märktes tydligt att min kropp inte mår bra och att det är bra mycket jobbigare för kroppen att cykla än att gå. Helt slut var jag efter ett tag men fick kämpa för att att ta mig lika lång väg tillbaka.
Va fan, efter en sketen cykeltur som annars är som en fis i rymden! Ännu ett rop på hjälp om att kroppen snart inte pallar mer... Lite konstigt ändå att jag pallar med promenaderna så pass som jag gör, men som sagt. Är väl ett annat sorts tempo på nåt sätt!

Gosade ner mig i soffan efter en lång skön dusch när jag kom hem, känner mig jätte urrig trots täcke och filt omkring mig. Väntar jag på att klockan ska bli två så jag återigen får ställa mig i telefonkö och försöka få en tidigare tid till läkaren.
Wish me good luck, det lär ju behövas!

Är inne och checkar av det nyinkomna på postorderfirmorna just nu och en hel del vårfräscht har det allt kommit in.
Får se om jag bestämmer mig för nåt lr om jag kan hålla mig ifrån inköp. Hahaaaaa, vi vet nog alla vad svaret på den frågan blir!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0