Kväller igen!

Somnade i solen idag, helt underbart skönt men som vanligt i början av varje sommar så brände jag mig lite grann. Alltid lika dum och tror att solen inte är så stark som den ju redan är!
Ja, imorgon har väl förhoppningsvis det kräftröda lagt sig och om vädret tillåter ska jag på´t igen;-)

Annars har det varit en uppochnervänd dag idag. Har ingen som helst kontroll över min egen kropp och skulle helst av allt velat  lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet!
Hatar att känna så här som jag gjort idag och hatar att jag inte kan sätta fingret på vad det är som får mig att må som jag  gör!
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och förhoppningsvis sova gott hela natten lång!
Längtar efter min J som ju jobbar hela helgen, vill att klockan ska vara sju imorgon bitti och han kryper ner bredvid mig i sängen. Närheten från den man älskar hjälper sådana här dagar och så även närheten från min underbara familj och vänner. Är bara så otroligt jobbig att alltid vara den som behöver bli ompysslad och så,  får dåligt samvete även fast jag inte borde. Är inget jag valt men ändå hamnar man i den onda cirkeln av ständigt dåligt samvete och känslan av att inte räcka till som man borde för andra som gör så mycket för en själv!

Oj, oj... djupa tankar så här dags är inte till fördel när man ska försöka sova. Nu försöker jag tänka på annat och beger mig till den nybäddade sängen och min nya bok(som jag inte kommer ihågvad den heter);-)

Sov så gott allihopa och hoppas ni haft en underbar dag i det ljuvliga vädret!
Håll tummarna för att solen hälsar på imorgon också:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0