Första maj, gud va fort tiden går!

Godförmiddag:-)

Sovit mer än vanligt inatt, egentligen inte många timmar alls men det beror på vem man jämför med. Man får inte så höga krav när sovtimmarna annara är lika med noll!

Supermysig kväll igår men jättegod mat och trevligt sällskap!
Vi tog oss en promenix och kollade en sväng vid majbrasan, tradition att kolla på elden men vi begav oss snart iväg hemåt igen då kylan hälsade på oss igår kväll.
Skulle fixa efterätt i form av paj med vaniljsås igår men glömde bort den i ugnen då jag trivdes så bra i solgasset på balkongen istället;-) En prinsesstårta med ljuvligt goda, färska hallon i fick istället inhandlas och mumsas på till efterätt, smarrigt!

Inte nog med att jag brände pajen igår, även dammsugaren och hårtorken tackade för sig och vill inte längre fungera!
Som ni vet klarar jag mig inte utan dammsugare särskilt länge, får tokspel om det är skräpigt här hemma;-)Sök hjälp! Jag vet:-)
Alltså måste dammsugare fixas idag, en extra hårtork hade jag faktiskt så det var ju bra!

NU en sen frukost och sen ut i soooolen och förhoppningsvis få lite färg på den här blekfeta kroppen! J var på golfbanan hela dagen igår så han har så fin brun färg i ansikte och på armarna, han behöver visserligen bara tänka sol så blir han brun medan en annan får pressa i timmar för att först bli tokröd innan den bruna färgen visar sig, haha!  Orättvist det är här är världen hörrni;-)

Ha nu en underbar första maj!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud va konstigt, nu när jag går in på din blogg så är det den gamla designen igen...kram

2009-05-02 @ 08:36:29
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0