Hej igen!

En lyckad fredagskväll med studentfirande för allas vår älskade H som tagit studenten! Så lycklig i sin fina mössa och inte ett öga var torrt när han höll tal och berätta hur lycklig han var just då!
Vi bjöds på ljuvligt god buffé som moster min måste ha kämpat med i flera dagar för gud va me mat och så gott allting smakade!
Vi åt och drack och hade en super trevlig kväll tillsammans helt "tjocka" släkten!:-)

Kameran och mobilen glömde jag hemma så inte ett kort har jag från kvällen. Så jävla klantig! Som tur är finns det andra som hade med sig så ett par fina bilder av älskade kussen ska jag väl lyckas få tag på iaf!

Det är fasiken inte lätt att leva när man har huvet under armen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0