Nattbabbel!!!

Näe men sova kan jag inte, kan inte koppla bort tankarna  om att nåt pucko har varit och rotat i mina grejer och dessutom tagit med sig en hel del av det! Jävla idioter!!!
Så hamnade här i soffan igen medan pojkvännen sussar gott i sängen!

Nu till nåt heeelt annat!

Har ju faktiskt bojkottat allt vad mellandagsreor heter i butikerna iår, inte köpt mig någonting på rean faktiskt. Allt  för att slippa trängas med svettigt folk som liksom bara sliter åt sig det som kommer i dess väg, brottas i högar av gamla trasor och armbågar sig fram bara för att nå plagget med den röda prislappen. För vissa får plaggen tydligen se ut precis hur som helst, bara det är billigt! Näe, det är ingenting för mig!

Så därför...
Sitter  jag faktiskt och kikar runt lite på klädbutikernas hemsidor istället , hittar inte särskilt mycket som man kan ha användning för nu men herregud va mycket snyggt Vårkollektionerna har att erbjuda! Oj, oj, oj...
Å eftersom jag inte handlat nåt på rean iår så kan jag med gott samvete beställa mig lite nytt vår och somarfräsch(som om jag inte hade gjort det ändå:-)) känns dock lite tidigt att göra det nu måste jag säga! Håller mig till att titta och drömma mig bort till vårens nyheter ett tag till...  Är ju faktiskt ett bra tag kvar innan det är dags!

Hittade dom här när jag kolla runt, Mhä hur snygga är inte dom  till leggings, en snygg tunika och en het väska när värmen kommer och besöker oss?? Gaaaaahhhh, måste ha!
Näe det här är inte en skoblogg;-) Men nu råkar det vara det första jag kollar när jag ska shoppa... Å endast 349balobas kostar dom, som hittat ju!

Näe men tillbaka till verkligheten nu! Det är faktiskt vinter och svinkallt. Här går vi i koftor och vinterjackor och jag kollar vår-och sommarkläder! Ja vad säger man om det...bra att va ute i god tid lr??:-)

Nu, sooooooooooooooooooooova!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

balobas? :)

2009-01-08 @ 11:19:20
URL: http://ulricas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha, mmm ett utryck jag faktiskt inte vet var jag hörde första gången men det dyker upp ibland! Använd det gärna om du vill!;-)

2009-01-08 @ 11:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0