Hej, hej, hej

Nu är jag tillbaka i hemmets lugna vrå igen!

Kollade precis min mail och blev skapligt irriterad, hade fått mail från Serviceverkstan där jag har min mobil inlämnad för reparation efter en olyckshändelse...Ett tips: Mobiler och vatten går inte ihop!
Nu fick jag iaf efter sju veckor på service, ja just det SJU veckor reda på att den INTE går att laga. Är s åförbannad på mig själv för att jag är så jä*la klantig...Hade haft moblen i typ3 veckor kanske, ja just det TRE veckor!
Så, köpa ny mobil nu då. Är ju såååå tråkigt att lägga pengar på sånt tycker jag men måste verkligen då den jag har som reserv telefon nu håller på att balla ur den med!

Det värsta är att jag inte ens har nån att skylla på;-) Är ju liksom helt och hållet mitt eget fel! Suck!
Fick frågan om jag ville ha till tillbaka mobilen mot postförkott  eller om dom skulle skrota den? Kan man svara att dom kan stoppa upp den i ars**e när dom är så dumma och inte kan laga den?!

Nu klä på soffan dess nytvättade fodral och sen förhoppningsvis nanna kudden! Upp  tidigt imorrn och skala av burret på skallen ju!

Sov Gott, Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vem klipper du dig hos?

2009-01-15 @ 00:01:00
URL: http://ulricas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Cityfrisören, antingen Alexandra lr Anna. Är olika men båda är toppen!

2009-01-15 @ 00:26:52
Postat av: Anonym

Hahaha, jag är inte rädd för att sjunga jag inte, så vad sägs om vin nån kväll och lite idolskrål? De där med mobil o vatten går inte ihop, fråga syrran hon tvättade sin i maskinen en gång ;)

2009-01-15 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0