Tja!

Hemma efter en heldag av slit på arbetet, ska bli sååå skönt med fyra dagars ledighet så ni anar inte.
Bara imorgon kvar först... men tur iaf att det är så kul på jobbet så timamrna fullkomligt springer iväg!:-) Jag ska egentligen inte klaga...har ju bara varit igång ett par månader medans vissa har jobbat sen semestern i somras.

Älsklingen min har semester heeela veckan, den lyckosten. Detta betyder att middagen stog framdukad när jag klev innanför dörren, vardgaslyx om nåt!
Är solo nu ikväll då J är iväg på grabbkväll...
Har pysslat lite här hemma, tagit mig en lång dusch och sitter nu nedsjunken i soffan och letar recept till nyårsmenyn på torsdag. Finns så mycket gott så vet inte vad jag ska besluta mig för!:-)

Fortsätta ska jag iaf så jag blir färdig nångång. Sen ska inköpslista handlas så fixar sambon mat- och dryck shoppingen imorgon medans jag knegar! Skönt att slippa trängas i dom butikerna samtidigt som alla andra, är inte ett dugg avundsjuk på honom!;-)

Klockan nio är det svenska hollywood fruar, det får jag inte missa! Så länge jag kan zappa bort den där förb--nade Ankan så är ju programmet riktigt underhållande! (Ja, jag tål henne INTE)

Hörs sen, trevlig kväll!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0