Gott Nytt, 2010...

All kärlek till er alla som på olika sätt stöttat mig under året som varit, ni är guld värda och jag är er evigt tacksam!


Jag vill önska er alla ett riktigt gott slut och ett underbart Gott Nytt 2010!!!
Må lycka och välgång följa er alla året ut...!!!













Det nya året kommer med förändring... förändringar i mig själv. Har en hel lista med mål och saker jag vill göra och ska uppnå och viktigast av allt så ska jag lära mig fokusera och sätta mig själv främst. Mår jag inte bra så kan jag inte vara den goa och glada sambo, familjemedlem och vän som jag vill vara och det måste bli slut på det.
Det nya året innebär alltså ett nytt levnads- och tankesätt , på många sätt och vis. Jag har funderat länge men nu är jag mer redo än jag någonsin varit.
År 2010, du är efterlängtad och välkommen!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0