Lördag kväll och jag slöar i soffan, underbart!

Så har ännu en underbar vårdag passerat, riktigt varmt har det varit och jag njuter av varje sekund! Ballerinaskorna åkte på idag och vårjackan togs fram ur garderoben. Lovely:-)
Måste dock köpa en ny vårjacka då den jag har faktiskt blivit aningens förstor från förra året, grinar varken över kommande shopping eller kroppsförändringen. Snarare tvärtom;-)

Kalasfirande hos en släkting i storstan på eftermiddagen, mycket trevligt och massa smarrigt till fika såklart!
J jobbar ju ikväll också och jag sitter skönt i soffhörnet hemma hos M o C som även dom jobbar så jag är sällskap till lille Elias så han slipper vara själv.
Robinson på tv nu, första programmet jag ser den här säsongen faktiskt. Har ju därför inte hunnit få så stor uppfattning om deltagarna ännu men kul att kolla ändå!

Nu fortsätta glo på dumburken, börjar en film snart på fyran "Vid din sida". Osäker på om jag sett den men det lär ju visa sig snart!

Trevlig kväll alla!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0