Juldagarna som gått!

Så, nu är Julen över. Man planerar, fixar och donar i lera veckor och sen så bara rusar tiden iväg och juldagarna är förbi.
Kan i allafall sammanfatta min Jul som mycket lyckad, allt har flytit  på suveränt och vi har haft underbart mysiga och trevliga dagar! Vår första Jul tillsammans för mig och älsklingen, det känns speciellt!

Hur trevligt vi än har haft så  är jag trött nu ,helt slut! Tar på krafterna att vara igång dag o natt och även fast det gått över förväntan att vara bland så mycket folk osv så ska det bli ganska skönt med vardag igen. Lätt att man tar ut sig för mycket bara för att man känner sig "bra" en dag...Behöver lugn o ro för att bli frisk igen så jag snart kan vara tillbaka på mitt arbete så nu blir det  till att vila ett par dagar och  även samla nya krafter till kommande Nyårsfirande!

Hoppas ni haft en lika härlig Jul som mig och att ni tar hand om varandra i kylan som äntligen kom tillslut!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch ja...nu får du krya på dig! Finns inget drygare att ha nåt man går o dras med dagar i ända..



Kram o hoppas du snart är fit for fight!!

2008-12-28 @ 17:33:04
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0