Utkast: Idag har ...

Idag har jag äääääntligen kommit igång med träningen igen!
I flera veckors tid, ja sen dom öppnade igen efter semestern har jag och min käre vän försökt tagit oss dit men men inte förens idag lyckades vi alltså.

Bättre sen än aldrig kan man väl säga;-) Jobbigt som fan var det och man känner att man tappat allt under semestern, skit också rent ut sagt! Nu är det bara att ta nya tag och komma igång igen med regelbunden träning, bra kosthållning samt dom dagliga promenaderna med Doriz. Jag vet hur skönt det är när man är inne i det igen och nu längtar jag till jag är där igen!!!

Annars har dagen idag bestätt av städning och röjning här hemma. Dammat, dammsugot och skurat och tom. tvättat fönsterna i vardagsrummet( inte en dag för tidigt!!!) bara resten kvar nu då... suck, va tråkigt det är!

Snart dags att börja med middagen så den är klar när min darling kommer hem från golfbanan!

Hörrni, ikväll är det ju Idol premiär också!!!:-) Uttagningarna är ju det allra roligaste å för att inte tala om juryn som är så jäkla bra... å snygga;-)

Kvällens program går inte att missa!!!




Kommentarer
Postat av: Cian

Gahh skrev värsta kommentaren som bara försvann i cyberrymden..



Kontentan var = du är duktig med både träning och städning



Ha de

2009-09-09 @ 07:50:48
URL: http://galencirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0