Puckade brudar!!!

Inatt har jag roat mig med att tjuvlyssna på grannarna som haft fest! Eller ja, var iofs svårt att undgå vad dom pratade om med tanke på att det var ett jävla liv på balkongen fram till halv fem imorse... Ganska kul att höra vilka diskussioner man hamnar i när alkoholen slår till, fast brudar med iq-badboll är nog det roligaste ändå!;-) Ja, ända tills man lessanr och har lust att tala om för dom hur jävla mycket dom gör bort sig som dom håller på!
Jaaaa meeen assssså... Jaaaa baaaa.... Hihihihihi... Vaaaadåååååå??? Vaaaaa???? Jaaa förståååår inte liksom???

Ja typ så har det låtit i stort sett hela natten, å grabbar som driver med brudarna så det står härliga till. Roligt tycker jag!;-)

Idag ska vi på bröloopsmottagning hos J:s pappa som gift sig. Ska bli skoj att träffa alla och få klä upp sig lite.
Känns som man pemdlar mellan jobbkläder och mjukiskläder typ hela tiden... tråkigt så det dammar om det!
Har shoppat nytt, kjol från ellos som typ blev gratis efter alla rabatter. Det tycker jag om!
Nu återstår bara den obligatiriska frågan, va fan ska jag ha på mig upptill och vilka skor ska jag haaaa???
Att jag aldrig lär mig att prova i tid...

Hur kvällen slutar återstår att se, det ända jag vet är att vi ska dit på efetrmiddagen och innan dess ska jag hinna till jobbet och fixa blommor från alla syskon. Evigheter sen jag sist gjorde en bukett så lite nervöst är det allt, men förhoppningsvis sitter takterna kvar.

Ha en underbar lördag, det ska jag föröska ha iaf!:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte har väl vi låtit så??? ;-)

2009-09-06 @ 07:55:41
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Johanna: näääääe usch nej, verkligen inte!!!



Hrm, hoppas jag iaf;-)

2009-09-07 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0