Nu igen!

WTF??? Återigen så försvinner mina inlägg ut i cyberspace... var dom tar vägen vore väldigt trevligt att få veta! Grrr!!!

Jag bloggade flera gånger igår under min trevliga vistelse i storstaden, men som sagt så är inläggen borta så det får  jag väl dela med mig av en annan gång då.
Nu ska jag strax bege mig iväg till biografen för att se "Flickan som lekte med elden", den andra av stieg larssons filmer. Premiär idag om jag inte har helt fel så biljetter är inköpta och klockan nio ska vi sitta bänkade i salongen.
Hoppas det är lika bra som jag föreställt mig!:-)

 



Nu måste jag byta om och sen är det väl snart dags att sticka iväg... ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0