Man har bra dagar,

men så har man även dom här dåliga... En sån som jag har idag!!!

Idag har jag ingen som helst kontroll över mig själv och min kropp. Huvudet är fullt av fundeirngar och tankar och det fullkomligt snurrar runt i skallen på mig. Tårarna rinner och det finns ingen hejd på dom... Det tar fanimig på krafterna när dom här dagarna kommer och ännu har jag inte lärt mig hantera det på det sättet jag borde. Behöver jag ens säga att jag längtar efter att kunna göra det?!

Inte nog med det så är den härliga helgledigheten slut vilket betyder jobb för min älskling inatt. Det s--er, allra helst när dagen är som den är och jag inget hellre vill än krypa upp i famnen på honom och bli tröstad, så som bara han kan...

Men, nu biter jag ihop och tar mig igenom kvällen och natten och hoppas att dagen imorgon blir en bra dag. En bra dag där jag orkar ta tag i allt igen och vara glad och lycklig. Lycklig och fokuserad på min träning igen... inte ens det orkade jag idag. Jag menar, vem vill gå till gymet som ett jävla vrak... nej tack! Men inte mår man bättre av att skipa träningen heller... pissdag!!!

Vi hörs när jag är mitt bättre jag igen!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jennie

Utmaning i min blogg! kom igen nu då!

2009-09-28 @ 20:32:10
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: Johanna

KRAM!!!

2009-09-28 @ 20:33:56
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Utmanar också dig så nu måste du så det så!!! Puss

2009-09-29 @ 10:38:09
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: jama

Stackare, sådana dagar SUGER verkligen. Sen vet jag inte allt bakom men känner igen mig i att vissa där är man bara ledsen - utan förklaring!



Jag loooooovar, nästa höjdpunkt kommer jag informera om så du kan "få arslet ur" o boka biljett du med :) Madonna var verkligen en av de största grejerna jag upplevt!! (för att stö lite extra salt.... ;-) )



Ha en fin dag!

Kram

2009-10-02 @ 08:36:29
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0