Våran bebis är sjuk!

Ja våran vovve-bebis alltså, nån annan bebis finns det ju inte.
Vi har varit på besök hos veterinären idag, världens bästa veterinär till och med. Blev till att söva vovven för att göra rent och tömma hennes inflamerade analsäckar... fy faaaan va det luktade illa, med den stanken förstår man att hon måste ha haft ont! Pluttan!!!:-(

Jag gillar inte när man ska söva, varken människor eller djur, hua va otäckt det är att se någon somna in!
Jag var gråtfärdig idag så hur ska det inte bli den dagen man kanske tvingas se på när ens barn eller någon annan närstående sövs ner... vågar knappt tänka på det. Usch!
Nu är det pencilin som gäller och jag kan lova er att vi har en trött vovve här hemma ikväll. Hon har legat på samma plats sen vi kom innanför dörren, kikar upp ibland men lägger snart ner huvudet igen. Undrar hur jag ska lyckas få med henne på kvälls- rastningen?!;-)

Annars har jag jobbat idag, måndag=kaos på vårt jobb... telefonerna ringer HELA tiden och man gör inget annat än springer fram och tillbaka och får egentligen ingenting vettigt gjort.
Beröm har jag fått, det värmer i hjärtat det! Kul att få höra att man är omtyckt och att företaget är rädd om en, självförtroende kick!!! Det behövs...javisst!

Kollar tv nu samtidigt som jag pysslar med mina Tradera-annonser, värsta torsken har jag blivit på den sidan men är så kul att sälja ju. Rensning i garderoberna blir det och som vi sagt förut så gör det ro i själen!:-)

Fortsätta nu... Vi hörs!!!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Iiiiii! Va äckligt! Inflammation i analsäcken? Vad fan är det? Kan homo sapiens också råka ut för det?



Rädd!!!

2009-10-29 @ 20:02:52
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0