Så där ja...

... jag överlevde natten i min ensamhet och nu har vi en ny dag framför oss.

Imorgon är det ju som sagt loppisdags igen, har en del grejer som ska prismärkas samt att jag tänkte ta en sväng ner till förrådet och ragga grejer till försäljning. BÄVAR för det, ser ut som ett bombnedslag därnere... bombnedslag är inte min melodi men tid till att röja har helt enkelt inte funnits. Tråkig ångest man lär få när man befinner sig  där nere, huuuua!!!;-)
Resten av dagen ska sen ägnas åt ett träningspass och sen öven städning...
Bara en massa måsten idag så gäller att sätta fart och komma igång, även fast ögonlocken är otroligt tunga dagen till ära.

Nu måste jag iaf kila iväg, tant Alexandra ska heja på Elias när han har innebandymatch!!!:-)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0