Idag har "musklerna" fått jobba,

ja dom få, små man har vill säga!
Ställde väckarklockan på ringning och klev upp tidigt(tidigt för att vara ledig iaf), blev upphämtad av en vän och vi begav oss till gymet. Satan i gatan va skönt det är med ett träningspass sådär på morgonen. Ja, i varje fall efteråt. När klockan ringer kan jag inte påstå att jag är särskilt sugen på att ge mig iväg... Men, det är både bra och nyttigt att man tar sig i kragen ibland!!!

Hem efter träningen, en snabb frulle och sen begav vi oss iväg till huset. Kavlade upp ärmarna och konkade gipsskivor, otympligt skit det där... Men tillslut fick vi dom till rätta stället och det var dags för att skruva fast dom. Tro det eller ej min käre sambo överlämnade skruvdragaren till mig så idag har "karlgörat" blivit utfört av en kvinna, en kvinna som abslout inte har tummen mitt i handen och som med sin envishet klarar det mesta!!!
Jag är en tjurskallig jävel men det behöver inte alltid vara negativt!;-)

Jäklar va skönt det är med kroppsarbete och jag kan lova att vi är nöjda över vad vi hunnit med idag. Vi åstadkom en hel del och det är mer än toppen med tanke på att husbygget ligger efetr i planeringen. Nu håller vi tummar och tår för att det fortsätter i det här tempot...!!!

Nu ska jag krypa ner i bingen, behöver jag ens säga att det ska bli så sköööönt??!

Hej på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0