Hallo!!!

I´am back in cyberspace efter en helgs frånvaro. Tiden räcker helt enkelt inte till jämt så bloggen fick bli bortprioriterad den här gången.
Dagarna har rullat på och jag har roat mig så gott det går utan min älskade J hemma, hans jobbhelg den här helgen och det s--er rejält vill jag lova.
Tur att man har vänner och familj runt omkring sig iallafall, hur skulle man annars klara sig?!

God mat, trevligt sällskap, tv-tittande, film-tittande, fika, klippning, städning, promenader och sova är vad jag ahr roat mig med och nu är det snart måndag igen.
Måndag och jobb, som vanligt helt enkelt. Jag har massor på jobbet att göra på jobbet den här veckan så att ha fått vila upp mig den  i helgen har känts som nödvändigt faktisktm jag behöver det för att orka!

Veckan som kommer... förutom jobb och dom dagliga rutinerna så är det fokus träning och bra mat som gäller.
Det har slarvats med maten och det är ett big NO NO om jag ska få ordning och trivas med mig själv... Storhandlat har jag gjort idag så lagas mat ska det göras, är alldeles för enkelt med hämt mat och det resulterar i ångest och dåligt samvete, man vet att man inte borde...

Sängen ropar nu... måste sova! Imorgon är min älskling ledig och hemma när jag komemr från jobbet, längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0