Godkväll!

Vi är precis hemkomna från middag med J:s syskon, vi firade lillebrorsan som fyllt år.
Förrättoch varmrätt gjorde mig proppmätt och just nu känns det som magen står i fyra hörn, gott att dricka på d gör ju inte saken bättre precis...
Skönt att landa här i soffan framfr tv:n vill jag lova.

Dagen idag började tidigt, älsklingen min for iväg ut med båten tillsammans med brorsorna på fisketur och jag följde med min pppa och hämtade syster på sjukan i Uppsala.
Hon mår bättre nu min prinsessa, efter mycket om och men kom dom då fram till att det är urinvägarna som krånglar, lång historia men nu är det bara att hoppas på bättring och pusta ut för att det inte var något som inte gick att bota!!! Ibland hör gud bön, hörrni!!!
Vi tog oss sedan vägen över Sala hem... lite åt fel håll men mysigt att strosa omkring i små butiker och bara låta tiden gå. Lite underklädesshopping fick det bli för min del, det behövs alltid!:-)
Fick mig ett samtal från J som fått soppatorsk ute på sjön, haha... kanvara bra att kolla tanken innan man beger sig ut på vattnet kanske?!
Jaja, man lär sig av sina misstag och efter att få liftat in till land så löste det sig ju iaf!

Nu ska jag mysa in mig ordentligt i soffhörnet samt vänta på att veterinären ska ringa upp, doriz har något fel vid analöppningen(trevlig info) och verkar ha jätteont...hm, nu är man ju orolig för det också! Är det inte det ena så är det d andra!!!

Imorgon blir det till att kolla innebandymatch då världens bästa Elias  ska spela och på kvällen ska vi ha vänner hem på middag, looking forward to it!

Ha en underbar lördagskväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0