Sömnlös...

Ja den här natten slår inte rekord i snarkningar direkt.
Jag har så mycket att tänka på och allt är en ända röra i skallen på mig vilket leder till att jag inte kan slappna av.
Känns som jag ståri ett vägskäl, vet inte riktigt vilket håll jag ska välja... många val och jag velar hit och dit...

Tur att tv:n bjuder på filmer så här på nattkröken, ett par har jag slöat framför. Nu tror jag däremot att det får räcka för ikväll, "Åsa Nisse" nu och det är väl ingen höjdare direkt;-)

Krypa ner i sängen, försöka skinra tankarna och somna in för att vakna utvilad imorgon. Det hoppas jag på nu!
Ta med mig min älskling ska jag också göra, om jag kan slita honom från andra datorn där han sitter!;-)

Nattinatti, hoppas ni alla sover gott i era sängar!!!

"Imorgon är en ny dag, en ny dag med nya tag!"

Kommentarer
Postat av: Nina

Vet du...ibland när man ligger där vaken och inte har nåt att göra så önskar jag att det fanns nåt bättre än Åsa Nisse att titta på liksom. Är det schysst verkligen? Först och främst kan man inte slppna av och somna, sen får man som straff glo på åsa nisse. Äj fy farao så taskigt!! :(



Hoppas du får sova lite skönare inatt!



KRAAM

2009-11-23 @ 10:53:51
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Hoppas du fick sova gumman!



Jag vill dra ihop några för en enkel aw snart... så vad sägs om att ni tar er in till stan den 11/12 o tar ett/några glas vin/öl med mig efter jobbet??????????

2009-11-24 @ 10:17:35
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0