Hej på er!

Dålig uppdatering är det gott om på den här bloggen må jag säga!

Helgen kom och lika fort var den över. Lediga tillsammans HELA helgen har vi varit, inga måsten. Varken jobb eller husbygge och knappt ett vettigt handtag har vi gjort,jäklar va välbehövligt det är att slappa och rå om sig själv ibland! vi har njutit av ledighet och att vara tillsammans, lovely!!!<3
God mat i sällskap av vänner har vi också roat oss med och även det gör ju gott för själen... Tack hörrni!
Ja en kanon helg helt enkelt!

Måndag morgon och trots all vila var jag trött som en jag vet inte vad. Men det gick faktiskt snart över när jag kom till jobbet och fick fart bland alla saker som finns att göra... Ledigheten gjorde nog väldigt gott med andra ord!
Dagen har rullat på i ultraspeed och väl hemma igen har det lagats mat och pussat älsklingen hej då innan det var dags för honom att arbeta.
Jag pysslar med tradera-annonser, en tradition så här på kvällarna nuförtiden!;-) Bra gård et och jag säljer som bara den... kul ju! Men lite beroende blir man. Numera finns det lite plats i skåpen och garderoben är luftigare än någonsion förr. Finns snart inge kvar att sälja och dessutom måste jag shoppa massa nytt i klädväg!:-) Jag grinar inte för det kan jag lova!.-)

Förresten! En kollega tipsade mig om en kanon sida, forever21.com
OMG,vilken underbar sida som jag verkligen undrar hur f-n jag kunnat missa... en hel del shopping kommer det bli därifrån inom dom närmsat dagarna!!!

Hm...ska nog faktiskt kika in där en sväng nu på en gång!;-)
Jobb imorgon också, sen hem och pussa på J innan han ska jobba igen... veckodagarna suger verkligen när man går om varandra sådär... längtar redan till nästa gång vi är lediga ihop! Förhoppningsvis onsdag om min planering på jobebt inte spricker så jag måste dit då me.


Puss på er!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0