Helgen som gått...

... Ljuvligt och underbart sommarväder har äntligen kommit till oss. Bye, bye regn och rusk! :-)
Jag verkligen älskar sommaren, älskar solen och skulle kunna sitta hela dagarna i solgasset och bara njuta! Allt är så fint ute också, all grönska och blommande växter och dess dofter. Ja, ljuvligt är vad det är helt enkelt!

Igår åt vi marängbakelse hemma hos moster, hembakade maränger med grädde och färska hallon. Behöver jag säga att det smakade ljuvligt?!
Lilla prinsessan Towa fick sitta hos kusin Alexandra nästan hela tiden och hon verkade trivas där i knät hos mig!;-) Underbara lilla unge, hon är så fin och helt otroligt snäll och jag blir alldeles varm i hjärtat av att träffa henne och även hennes föräldrar som har det så bra tillsammans!
Vi hade en jättemysig dag tillsammans i solen, tyvärr går timmarna så fort när man har trevligt men vi får se till att träffas snart igen helt enkelt!

 

En glad liten prinsessa, igår ett halvår gammal!



Efter en biltur hem var det bara till att ta en snabb dusch och byta om för att sen bege sig till en av vår stads parker där "Kulturer i Möte" anordnas en helg varje år. Denna helg var det alltså dags, jag som av någon anledning aldrig varit på det tidigare tyckte det var dags.
Fullt av folk i parken, uppträdanden på scenen samt en massa stånd där många av stadens restaurangägare stog och sålde mat. Vädret var ju på topp och jag riktigt njöt där på vår picknickfilt med ett glas rosè i handen och en tallrik smarrig mat till middag!
En mycket trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0