Let´s Dance

Spänningen stiger! Snart får vi veta vilka som går vidare till Finalen i Let´s Dance!
Riktigt bra är dom ju allihopa men jag hoppas på Laila och Magnus i finalen!:-)
Enorm utveckling hos Magnus som lärt sig svänga på sitt muskelberg till kropp:-)
Laila, ja hon är ju så jäkla cool, utsrålning till tusen och man verkligen ser hur kul hon tycker det är!

Nu håller jag tummarna:-)

------------------------------------

TJOHO!!!
Laila och Tobias gick vidare!:-)

Och nu då? Vilka blir det andra paret?

-------------------------------------

TJOHO IGEN!!!
Magnus och Annika!:-)

Nu bara måste jag se finalen nästa vecka, kommer nog bli riktigt spännande och kan även tänka mig att det blir otroligt jämt! Nu ska jag bara blicka tillbaka och se vem jag kommer lägga min röst på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0