Guten morgen!

Där åkte den knaggliga högstadie tyskan fram, inte dåligt så här på morgonkvisten;-)

Idag är jag uppe med tuppen! När J kom hem imorse så packade vi in oss i bilen och for hem till lägenheten igen. Darlinegn min åkte sedan vidare till nästa jobb och blir borta till framåt eftermiddagen.
Jag har lite tvätt att ta itu med samt en del papper att sortera in i pärmar. Sånt där tråkigt som man "Ska göra sen" och som tillslut blir värsta högen med diverse papper och som man tillslut inte vet vad man har där i..

Om ett par timmar ska jag göra mig redo för en promenix hem till raringen Christa för en kopp kaffe och skitsnack! Är underbart väder ute så ska bli skönt samt mycket trevligt att få sig en pratstund:-)

Undrar om jag ska mig en powernap innan jag tar itu med pappershögen. Kom i säng sent inatt plus att jag sovit lite halv kasst, gör ju oftast det som ni vet men det blir ännu värre när jag vet att jag ska upp tidigt. Ligger och vänder och vrider mig och liksom bara väntar på att väckarklockan ska ringa...
Ja, jag tror bestämt jag gör det,  Måste va pigg när man ska bort och träffa folk;-)

Trevlig onsdag alla, hoppas solen skiner lika ljuvligt hos er som hos mig!
Nu är våren påväg:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0