Vilken sommar va?!

Men hörrni, vilket midsommarväder vi har här i vår stad! Herregud säger jag bara...
Regnet öser ner och det är gråare än gråast på himlen.
Hoppas verkligen det iallafall kan vara uppehåll under morgondagen så dom som vill kan få dansa runt stången i fina, blommiga klänningar utan att se ut som dränka katter efteråt.:-)

Vi har en slappardag här hemma, finns massor som skulle behövas göra men orken har ännu inte hittat fram till mig, men men kvällen är lång och det finns även en morgondag så inte tänker jag grubbla mer över det inte !
J har sjukskrivit sig inför natten arbete, han har pajat ryggen på något sätt och har skitont. Samma sak hände för nästan exakt ett år sen, då trotsade han värken och körde på ändå vilket resulteradei ryggskott och om jag inte minns helt fel även två veckors sjukskrivning. Det vill vi inte riskera nu innan semestrar och även utbyggnaden på huset så lika bra att han är hemma och vilar sig!
Skulle han inte kunna bygga på huset när det är dags tänker jag peronligen klä på mig snickarbältet och hamra som aldrig förr!(Poppis det skulle bli) Nu ska utbyggnaden komma på plats så dom kommer ett steg närmare försäljningen som jag längtar något obeskrivligt mycket till och det ska ingenting få komma ivägen för! Så det så!:-)
Snart kan vi bo ihop på riktigt! Tjohoooooo!:-)

Nu ska jag föna mitt nytvättade hår och sen börjar det väl nästan bli middagsdags!
Förhoppningsvis kommer energin tillbaka av lite mat så det blir någonting gjort här hemma idag också.

Puss o Kram
/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0