GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, VISA RESPEKT!

Vi sätter igång den gamla traktorn som brummar och skrammlar som en jag vet inte vad, sen stänger vi av den  och efter en stund kan vi ju sätta igång den igen och så kan vi ju köra fram en bit med den skramlande gamla kärran i släptåg och så kan vi ju fortsätta så flera gånger om. Sen skrapar vi med metallverktyg mellan plattorna så ogräset försvinner, jättenoga gör vi det så det låter extra mycket och länge. Sen måste vi ju klippa gräset och slå igång trimmern och varför inte den brummande häcksaxen också! Allt på en gång, det är ju smidigt!
Vi gör allt det här gärna klockan SJU på morgonen när visa folk fortfarande ligger och sover. Jag menar, dom har ju sovrumsfönsterna ut mot gården där vi håller på så det kan väl inte störa???!!

JO DET STÖR! NÅGOT SÅ IN I HELVETE OCH JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR VISSA FASTIGHETSSKÖTARE MÅSTE RENSA GÅRDARNA DÄR VI BOR FLERA GÅNGER I VECKAN OCH DESSUTOM BÖRJA KLOCKAN SJU PÅ MORGONEN!
JAG BLIR GAAAAAAAALEN PÅ ALLT JÄVLA LIV SOM HÄGRAR NERE PÅ GÅRDEN UTANFÖR VÅRT FÖNSTER!
VISA RESPEKT INNNAN JAG FLIPPAR HELT!
EN NYVAKEN; DESSUTOM TOKTRÖTT ALEXANDRA ÄR FAN INTE ATT LEKA MED VILL JAG LOVA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha lugn och fin älskade vän, snart flyttar ni nog till ett eget litet hus någonstans (absolut inte långt från mig!!!) och där kommer ingen störa er. Puss

2009-06-22 @ 17:35:58
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu tycker jag allt att du använder en tråkig ton! ;-)

2009-06-22 @ 20:21:45
URL: http://frejzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0