Solen skiner, himlen är blå!:-)

Ååååå va underbart det är att vakna upp och se solen skina in bakom rullgardinen!:-)
Älsklingens födelsedag och vädret kan väl inte bli bättre än så här, klarblå himmel här hos oss och jag hoppas det förblir så heeeela dagen lång så vi kan njuta av solen och värmen!

Blir inget födelsedagsfirande idag tyvärr då J ska jobba ikväll. På söndag däremot, då blir det firande med smörgåstårta för släkt och vänner! Ska göra en av dom tårtorna jag gjorde till min syster häromdagen, en italiensk tårta med bla. pest, salami, parmaskinka och en massa annat gott! Smarrigt värre vill jag lova!:-)

Igår pratade vi om att eventuellt ge oss iväg och köra gocart idag när vi piggnat till. Vi körde ju häromdagen tillsammans med M och C och det var riktigt kul! Har ni aldrig provat så gör det, vi har ju en bana här i vår håla så är ju bra att sponsra dom med nån krona också! Själv är jag tydligen ganska farträdd, iallafall när jag kör själv. Tyckte jag körde på i full fart men efter att ha blivit omkörd  både en, två och kanske tom tre gånger insåg jag att så inte var fallet. Ja ja, kul var det iallafall och det är ju faktiskt huvudsaken! Sen om man en eller två gånger for ut på gräsmattan och genom det gnade ut på banan igen, det hör inte hit!;-)

Nu ska jag få i mig lite frulle och sen gå en promenad med Doriz i det vackra vädret!
Så underbart med sol, det gör en lite piggare och gladare och får mig att för en stund tänka något mer positivt och ge kämparkrafter för dagen!
Det behövs vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS till J från oss alla tre, hoppas att hans födelsedag blir så bra den bara kan bli när man jobbar :( kram kram

2009-06-17 @ 19:58:56
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0