Solen har hittat hit!:-)

Ja idag har solen skinit över oss,älskar det!
Jungfrutur med båten för oss idag på eftermiddagen, som tur är så blev det ingen Titanic-historia utan gick helt smärtfritt!;-)
Tom. vovsingen fick följa med och hon skötte sig så bra, satt där längst fram i fören och njöt i solgasset!
Körde en sväng gjorde jag också, men... som vanligt tyckte jag det gick på tok för fort och även fast jag hade stor yta att röra mig på är jag rädd för att köra in i nåt, haha när ska jag sluta va så larvig kan man undra?!

En tur till Ranchen med J o M nu ikväll, grababrna slog några hinkar me bollar och jag tittade på. Sen en kopp kaffe hos M innan vi begav oss hemåt för att slappa i soffan och njuta av varandras sällskap, är inte alltför ofta det finns tid för det nuförtiden när J har späckat schema med jobb och allt. Huvudsaken är iaf att man vet var och att man har varandra och det vet vi båda två, min älskade J vad jag är glad att jag har dig i mitt liv! <3

Nu är klockan så mycket så det faktiskt slagit om och blivi onsdag! Onsdagen den 17 juni och min älsklings födelsedag!

Grattis älskade Jocke! Tack för att du finns och förgyller mitt liv med kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0