Kära vädergud!

Alltså imorgon ska vi på studentfirande hos min lilla(alltid kommer han va liten för mig) kusin. Stackars studenter om vädret fortsätter som det är nu...
Regn, sol, moln, kallt, varmt, regn, blåst, regn. så har vi det här i vår stad för tillfället. Checkade in prognosen smhi.se alldeles nyss och den har ju hunnit ändrats sen igår kväll så känns inte som man kan lita på dom precis;-)

Ja hjälp mig nu att hålla tummarna för att vädret blir bra imorgon, ja i varje fall att det är uppehåll så alla finklädda studenter slipper bli dyngsura i studenttåget.
Som tur är har min morbrors familj stort hus plus att dom riggat upp ett enormt partytält på gården så mottagningen klarar vi ju oss igenom utan att behöva bli blöta. Men visst vore det mycket trevligare att mingla omkring i solskenet imorgon eftermiddag/kväll!;-)

Nu ska jag ta mig en dusch och sen slå en pling och höra om det är något jag kan hjälpa till med inför imorgon. Häromdagen hade dom läget under kontroll men jag vet själv att det lätt kan bli panik så här i  sista stund, saker man inte haft en tanke på har en tendens att bara dyka upp!;-)

Trevlig dag vänner, trots det trista vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0