Jag som tänkte sola!

Å viiiips, så va det molningt ute! Det är då själva F-n!

Ja ja, finns grejer att göra här hemma så är väl bara att sätta fart igen då...Sen ska jag faktiskt vila en stund på soffan också, är som vanligt trött och lite låg!
 Men först tänker jag surfa runt och se om jag kan få nåt bra present tips till min J som ju faktiskt snart fyller år!:-) Villkomma på något riktigt, riktigt bra! Är så svårt att hitta på bra grejer till nån som har det han behöver och inte önskar sig nånting speciellt!! Ja eller iallafall ingen med prislapp under miljonbelopp;-)

Nu surfar jag vidare...

Kommentarer
Postat av: Nina

Men min ÄLSKLING!!! TACK TACK TACK snälla för den jättesöta nallen som kom med nallebudet idag!



Såå himla fint gjort av dig, har tillägnat dig ett inlägg på min blogg!



Jag har ett tips på present. Vet du vad som är så fint, en sivler ring, enkel (om han nu kan tänka sig att ha ring) med ditt namn på. Jag skulle vilja ha en sån...fast kanske med husbandets namn på. Fast, nu när du e så himla gullig kan jag ha ditt namn oxå!! :)



KRAAAM

2009-06-08 @ 13:00:13
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det var så lite så!

Men nu blir jag rörd för att du är så glad!;-)

KRAM!!!

2009-06-08 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0