Hej igen!

Ja inte har jag vilat idag inte! Är stört omöjligt när grannfan sätter igång och borrar, igen! Jag har nämt det förut, att dom borrar i tid och otid och idag var det alltså dags igen! Suck,säger jag bara! Är nog inte meningen att jag ska få sova, varesig natt eller dag!

Så, var bara till att bälja i sig kaffe( C:s sms tips för att göra mig pigg! Tack, det funkade!:-)) och sen sätta igång med städandet, en totalrengöring av badrummet. Bort med all äcklig kalk, så mycket jag kunde iallafall!
Sen har timmarna sprungitiväg, hunnit med en del städning samt packat lite traderagrejer som ska skickas iväg!
Nu är det snart dags att bege sig till gymet, spännande!:-) Känner mig laddad samtidigt som jag är lite nervös på nåt sätt. Så länge sen som jag gymade så känner mig som värsta nybörjarn!

Nu kissa vovven som bara snarkar och sussar gott och har gjort det hela dagen förutom när jag fått släpa ut henne på promenad. Kanske hon inte är riktigt pigg ändå? Hrm...

Hörs ikväll vänner, om jag orkar lyfta armarna efter träningen!;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har det gått gumman??? puss

2009-06-09 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0