Heeeeeej på er!

Måndag förmiddag och en ny vecka har återigen påbörjats!
Helgen har varit full av diverse aktiviteter så här hemma har inte mycket blivit gjort vilket betyder att jag imorse gick upp tidigt och tog tag i städning och även började brottas med berget av tvätt ! Pust!

Fint väder ute så snart tänker jag ge mig med städningen och bege mig ut en sväng, lika bra att passa på när solen väl är framme.
Älsklingen min är påväg med en kompis till golfbanan, trettiosex hål planerar dom att gå så fortsätter solen vara framme som nu så har jag en vidbränd pepparkaka till pojkvän ikväll! Han behöver inte vara länge i solen innan han har en fräsch solbränna så gäller att jag pressar lite idag för att inte vara alltför genomskinlig vid hans sid;-) En annan har ju inte riktigt lika lätt för att få bränna om man säger så...

Igår hämtade vi båten, Wiiiihooooo! Ser fram emot många turer med den i sommar så därför håller vi tummar och tår för att vädret blir bästa tänkbara!
En del pyssel är det med båten så ikväll blir det en sväng till Bålsta, bottenmåla tror jag dom ska göra och sen tror jag bestämt att rengöring av dynor föll på min lott av någon anledning så här ska skuras;-) Så fort andan faller på ska här sys nya överdrag till dynorna så måste försöka få tag på något bra typ galontyg... färgtemat lutar åt svart, vitt, beige för tillfället(Surprise, surprise! Men är faktiskt inte jag som bestämt, tro det eller ej;-)) Ska bli spännande att se slutresultatet när den dagen kommer! 

Nej hua va jag svamlar! Dags att ta tag i det sista av hushållssysslorna och sen bege mig ut i sooolen!:-)

Ha en underbar dag allihopa!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0