Godmorgon!

Uppe me tuppen, en liten galen sång. Som jag sjuuuunger när jag stiger upp å dagen drar igååååång....

Näe men tur arr jag bara skriver ner texten, lovar att ni inte vill höra mig skråla fram den här melodin!;-)

Gick upp imorse och åt frukost med min J innan det var dags för honom att ge sig ut i busvädret och åka iväg på kurs! Känner mig relativt pigg för tillfället så tänkte det var dut att krypa ner i sängen igen så jag började plocka lite här hemma istället. Det är konstigt? Hur mycket man än plockar, städar, fixar och donar så finns det alltid grejer att göra ändå!

Är lite sugen, eller jättesugen på nya gardiner både till sovrum och vardagsrum. Vardagsrums gardiner har jag ju letat efter länge utan att hitta det jag vill ha. Dom jag har nu är det egentlign inte ett dugg fel på men är alltid kul att förnya sig lite grann, Sen är det ju även så att när man väl börjat göra om, (böt ju tex. köksgardiner i förra veckan) så tycker man att allt annat också känns tråkigt och behöver bytas ut. Ialla fall fungerar jag så!;-)
Tror bestämt lite gardintygs letande står på agendan idag... hrm, ett mål med dagen iaf. Vädret är dock inte det trevligaste här hos oss så lockar inte mycket till att gå utanför dörren. Hoppas det blir bättre under dagen, i vilket fall lkan det väl sluta regna!

Nu ska jag surfa runt lite och fortsätta kika efter en bra present till J... Har så svårt att bestämma mig för vad jag vill ge honom. Har en del förslag men ändå inget klockrent val känner jag...

Puss o Kram på er!


Förresten, fick mig ett gott skratt tack vare min syster igår!
Hon ringde och sa att hon för första gången under 21 år hade haft sån ångest för sitt shoppande ( Till saken hör att hon shoppar jääääätte mkt. Hon har så mkt kläder och har tom fixat iordning en riktig walk in closet som man blir riktigt avundsjuk på, även en egen stor jäkla garderob full med skor, snyggt uppradat på hyllor längs me hela väggen... Jaja. Ångesten berodde på att hon under 6 dagar köpt åtta, ja ÅTTA par skor!!! Kan förstå hennes ångest lite där... herregud!
Dock tyckte hon det var så skönt igår, när hon hade köpt "värsta billiga läkerolen",(precis så lät hon) 3 askar för bara 15 Kr riktigt kvittrade hon fram!!!
Hrm, ångest efter shopping för hundratalsl kronor är puts väck efter köp av billig läkerol! Hur är det med verklighetsuppfattningen lilla gumman?! Haha, det är min syster det och jag älskar den lilla skitungen!<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahaha ja hon är för härlig :)

2009-06-11 @ 10:05:14
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0