Gäääääääsp!

Piggare än vad jag är idag kan jag lova att jag varit!
Började med att jag sov skitkasst inatt, kallsvettig och med hjärtklappning till tusen var det svårt att komma till ro och när jag väl somnade så vaknade jag snart igen och så häll det på fram till simorse klockan sex när J:s väckarklocka ringde. Han är på kurs idag så fick därför gå upp med tuppen!
Gullig som han är tog han ut hunden på en promenix så jag hade ingen som helst brådska upp ur sängen utan hade all tid i världen till att sova.
Älsklingen min åkte iväg och jag slöt ögonen och var precis på väg att somna in när jag hör att Doriz hulkar ute i hallen...
Blev till att torka spyor, inte det fräschaste vill jag lova! Hua!
Klä på mig och gå ut, tänkte att hon kunde få fortsätta ute eftersom hulkandet fortsatte... men icke sa nicke. Väl ute var hon som vanligt så vi gick in igen.
Kröp ner i sängen och precis när jag håller på att slumra in börjar hulkandet igen, denna gång inne i sovrummet...

Så här har det alltså hållt på sen imorse och fram till ungefär halv tio. Torkat och torkat, skyndat ut, försökt sova osv...
Ingen höjdarmorgon med andra ord och jag är tröttare än tröttast! Vovven verkar må bättre nu iaf, var säkert  bara nåt konstigt hon fått i sig ute som behövde komma upp. Men, kunde hon inte tagit allt på en och samma gång?!;-)
Nu sover hon iallafall och snarkar som en hel karl, jag lovar att det dånar här hemma!:-)

Jag skulle ha träffat Johanna och William idag men stackars Johannas mage krånglar även idag så vå får skjuta upp det helt enkelt. Stackars gumman som har så ont! Hoppas verkligen läkarn kommer fram till en lösning!
Själv ska jag ta tag i att vika tvätt, dammsuga och skura. Dagens måsten och jag ser fram emot när det är färdigt, dock lockar sysslorna inte särskilt mycket nu när man helst av allt vill krypa ner under täcket! Sätta fart nu och kanske unna mig en powernap när jag är färdig, det är man väl värd då tycker jag! Frågan är bara om man kan sova ikväll sen...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0