Det var väl på tiden...

Äntligen!!! skrev ett inlägg här på förmiddagen som bara försvann puts väck. Har sedan dess inte ens kunnat logga in? Why, undrar man ju! Jäkligt irriterande är det ialalfall när skrivarglöden tränger sig på och man inte har någonstans att göra av den!

Idag har varit en seg dag... känner mig trött och sliten, trist och grå. Ja helt överkörd helt enkelt! Hatar såna här dagar.i
Försökte hålla humöret uppe medans J var hemma, är faktiskt hans födelsedag och jag tycker han kan få slippa höra mitt tjat och gnäll i varje fall en gång om året!;-)
Vi åkte iväg en sväng och handlade, hämtade paket och jag passade även på att kika efter lite träningsakläder, hittade två par byxor men väl hemma då jag provade dom var ett par för stora och det andra paret spruckna i en söm. Inget lyckat köp med andra ord så blir till att byta dom om ett tag då andan faller på!

Älsklingen min är på jobbet och jag har för ett par timmar sen kommit hem efetr en kopp thé hos min mamma och pappa. Trevligt och vi blev även ditbjudna på middag på midsommarafton. Ska bli så skönt att sätta sig vid dukat bord och bli serverad god mat och trevligt sällskap. Vi hade faktiskt inte planerat något... jag vågar inte planera så långt i förtid med tanke på att det ibland bara blir pannkaka ifall mitt psyke inte är det bästa, så tråkigt att behöva ställa in i sista stund eller lämna återbud precis innan man ska komma.Nu blev vi ju som sagt bortbjudna och till mamma och pappa kan man alltid komma hur dåligt man än mår, dom har sett mig i alla olika tillstånd men stöttar alltid!<3
Tråkigt att inte kunna leva som förut men som sagt så är det ju en svacka som jag snaaaart kommer ta mig ur!

Nu ska jag faktiskt välja nån bra film att krypa upp i soffhörnet med täcke och kudde till och även gosa in mig i min nytvättade underbart sköna morgonrock! Men först en dusch.
Hoppas jag mår bättre imorgon när jag vaknar så jag kanske orkar mer och även blir ett trevligare sällskap för folket runt omkring mig!

Puss på er alla och Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0