Annars då?

Jourusatte!!!

Nej men här gäller det att sysselsätta sig för att skingra tankarna från piss och elände, rent ut sagt.
Fredagkväll och jag rensar i städskåpet, gör rent skor i skogarderoben samt skurar kylskåpet. Hrm... är det detta som kallas att blivit vuxen lr?
Nu har jag dock lagt städningen på hyllan för idag...finns liksom inge mer som behövs göras. Inte något som är akut iaf!;-)
Sitter i soffan framför tv:n och slötittar på nån film på 5:an, "Att göra en pudel". Kom in nu mitt i filmen och har ännu inte fått någon riktig uppfattning om handlingen...
Men, skönt att ha nåt att glo på och till sällskap  har jag ett glas iskallt rosèvin och en sovande hund på ryamattan!

Fick ett sms av syster min flr en stund sen. Hon fyller år på söndag och i sms:et kom frågan om hennes snälla storasyster kunde slänga ihop två smörgåstårtor till på söndag? Självklart kan jag det så imorrn blir det till att handla ingredienser och fixa fyllningen så den hinner bli saftig och god till söndag eftermiddag då det nalkas kalas!
Present måste även inhandlas så finns lite att pyssla med under morgondagen.
TRÄNA ska vi också göra, är toktaggad och vill hoppas verkligen det håller i sig! Nu och för alltid!:-)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0