Småtting gos på schemat...

...Imorgon, eller ja idag är det ju ser jag på klockan så ska jag äntligen få träffa vår familjs egna lilla prinsessa igen. Lillskruttan Towa ska jag gosa med hela dagen lång och som vanligt har jag inte kunnat hållt mig borta från att köpa present till henne:-) Är ju så kul att handla småtting kläder ju!!!

Supergullig body och nappar med texten "Älskling" från Lundmyr, har ni aldrig kollat in deras grejer så gör det. Superfina småbarnsgrejer till både pojke och flicka.



Nu ska jag pyssla om min J som gått hem från jobbet inatt igen, stackarn mår inge bra så jag ska göra allt som står i min makt som flickvän så han mår bra igen! I varje fall så mycket jag kan göra någonting åt, resten överlämnar jag till farbror doktorn.


Måste bara visa, fick mig ett gott skratt åt den här stackars trädgårdtomten som bor hemma hos moster min. Som ni ser har den stått ute och jag tycker hans frisyr beskriver gott och väl hur det svenska sommarvädret är!;-) Haha



Puss o Godnatt vänner!
/Alexandra


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0