Veckan som gått!

Herregud va det senaste veckan rullat på i ryslig fart, bloggandet har tyvärr blivit lidandes och det gillar jag inte. Älskar att både skriva och självklart även att läsa hos er andra!
Men, nu är jag tillbaka och det är väl dags för en sammanfattning om dagarna som gått...

Bilder säger mer än tusen ord... det var min tanke inför det här inlägget men eftersom jag är puckad i huvet och så jävla klantig så raderade jag precis alla veckans bilder utom TVÅ!!! Pucko!!!




Flera dagars mys med den här lilla karamellen, man kan inte vara annat än glad med en glädjespridare som henne i närheten. Underbara unge vad jag älskar dig och är glad över att du finns här hos oss! <3

 
Toppenkväll på Solvalla i trevligt sällskap och med god mat och dryck.  Vill ni veta vilka hästar som galopperade så kan ni få mina gamla tipskuponger, tro det eller ej men av elva tippade lopp så galopperade sju av mina pållar... ;-) En härlig kväll hade jag iallafall trots noll kronor i vinst och det är väl huvudsaken!

Prinsen min och jag hakade på mina föräldrar och världens coolaste morfar på bilbingo, i morfars husbil! Så jäkla mysigt och bingo är ju riktigt roligt ju!:-) Inte blev det tråkigare av en tusenlapp i vinst för J och en femhundring för papsen min. turgubbar!;-)

Igår var jag på tjejmiddag hemma hos min chef tillika nära vän, en av dom som stöttar mig som mest och som alltid finns där och ställer upp!  En riktig klippa och dessutom en riktig mästerkock så det bjöds på ljuvlig pestopasta med nyplockade kantareller stketa i persilja och vitlök, potatisgratäng, såser och sallad, grillat kött. Hennes man fick vara grillmästare och med det stå ut med en massa babbel från ett gäng tjejer,tror ändå han trivdes där med oss!;-)
Rosévin och solsken på deras jättealtan,trevligt sällskap, tjejsnack och den ljuvlig maten! Kan inte annat än bli lyckat och vi hade en superduper kväll!:-)
Tråkigt att bilderna från igår är puts väck... tur att det i vilket fall finns kvar i minnet, det här kommer jag leva på länge!

Ska man vara lite ego så kan jag berätta är jag efterlängtad på jobbet och vissa räknar tydligen dagarna tills jag kommer tillbaka, stora förändringar sker där just nu och jag kommer få precis den position och ansvar  jag vill ha. Blir rörd så tårarna rinner när det visar sig att det finns folk som tror på mig trots omständigheterna som är, att dom vet att jag kommer fixa att komma tillbaka och göra ett bra jobb. Kan inte beskriva hur glad jag blir och plötsligt känns all den oro jag har så onödig och jag försvinner till en del, folk tror på mig så dags att börja tro på mig själv! Jag kommer fanimig fixa det här, så det så!
 Ser fram emot komma tillbaka, nervöst så in i h-vete men samtidigt så spännande och kul. Fram tills dess ska jag njuta av det goda livet har att erbjuda, koppla bort allt annat som jag tyvärr kommer bli tvungen att lära mig leva med. Jag ska bli stark, starkare än någonsin för och det är skönt att veta att jag inte behöver gå igenom allt ensam!

Nu mina vänner är jag frukost hungrig så rundar av här. Efter frullen blir det en långpromenad, ska man äta som en livsnjutare krävs mer motion än vanligt men det är det absolut värt. Längtar tills gymet öppnar igen, då jävlar ska här tränas!



Puss på er och ha en underbar söndag! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0