Tisdag...

...Vilken underbart mysig morgon och förmiddag jag haft idag. Är barnvakt till William och ända sen jag kom hit imorse kring åtta så har vi haft så mysigt... Gosat framför tv:n, gått på promenad, lekt i lekparken och när det nu som vanligt kom en regnskur begav vi oss in och lagade iordning lite lunch till sötnosen. Superduktig på att äta är han, kul att se!

Nu har skrutten precis somnat i min famn efter att jag nynnat vaggvisor för honom, hur mysigt är inte det då? Riktigt gosar in sig och lägger huvudet tätt intill bröstet på en, det gör mig alldeles varm i hjärtat och borde väl betyda att han känner sig trygg när han somnar.
Nu sover han så sött på sitt fårskinn och jag ska ta och plocka undan lite här hemma, eller försöka slita mig från soffan där jag sitter och bara tittar på underverket som sussar så gott. Älskade, fina unge va du betyder mycket för mig!!!
Snart kommer Johanna hem så då åker vi och shoppar en sväng tillsammans, sen handla mat och bege sig hemåt. Har lite att pyssla med hemma. Ikväll kommer Elias och sover hos oss så vi ska laga mysmiddag och kolla film tillsammans, jag min älskling och världens gulligaste Elias!:-) Länge sen det fanns tid flr JOcke och mig att spendera en hel kvälll ihop så jag längtar!

Fortsatt trevlig tisdag, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0